دانلود آهنگ یا منو نجات بده از این شبای لعنتی (کامل و کیفیت بالا 320)

متن آهنگ بیا منو نجات بده شایان میر بیا منو نجات بده از این شبای لعنتی …♪ دیگه باید چیکار کنم تا که دلم رو پس ندی …♪ یا یه کاری کن برام از تو فکر تو درام …♪ نمیدونی این روزا چقد تنگه دلم برات …♪

دانلود آهنگ یا منو نجات بده از این شبای لعنتی (کامل و کیفیت بالا 320)

بیا منو نجات بده از این شبای لعنتی …♪ دیگه باید چیکار کنم تا که دلم رو پس ندی …♪ یا یه کاری کن برام از تو فکر تو درام …♪ نمیدونی این روزا چقد تنگه دلم برات …♪

بیا منو نجات بده از این شبای لعنتی

دیگه باید چیکار کنم تا که دلم رو پس ندی

یا یه کاری کن برام از تو فکر تو درام

نمیدونی این روزا چقد تنگه دلم برات

بیا منو نجات بده از ♫ این شبای لعنتی♥♫

دیگه باید چیکار کنم ♫ تا که دلم رو پس ندی♥♫

شایان میر بیا منو نجات بده از این شبای لعنتی

یا یه کاری کن برام ♫ از تو فکر تو درام♥♫

نمیدونی این روزا ♫ چقد تنگه دلم برات♥♫