دانلود آهنگ زیبایی دنیا تویی، مهراد دریا تویی - موزیک ایرانی

Ahang zibaei donya toei Mehrad M

زیبایی دنیا تویی، مهراد دریا تویی - موزیک ایرانی شده ام اونی که باید با تو به غم و غصه بخندم تو مال منی حاضرم این بار با کل جهان شرط ببندم میرقصمو شادم به هوایت جانم به فدایت رحمی کن و بنگر که دل و دیده چگونه افتاده به پایت از عالمو آدم سری طوری که تو دل میبری عاشقترین عاشق منم زیبایی دنیا تویی وقتی خود دریا تویی دل را به دریا زدم از عالمو آدم سری طوری که تو دل میبری عاشقترین عاشق منم زیبایی دنیا تویی وقتی که دریا تویی دل را به دریا زدم

با من تو بمان که هر دقیقه از ترس نبودنت نلرزم تا مرز جنون فاصله ای نیست من بی تو همیشه لب مرزم دیوانه شدم من به نگاهی از بس که تو ماهی باید چه کنم تا تو که عاشقم بمانی وای از تو الهی از عالمو آدم سری طوری که تو دل میبری عاشقترین عاشق منم زیبایی دنیا تویی وقتی خود دریا تویی دل را به دریا زدم از عالمو آدم سری طوری که تو دل میبری عاشقترین عاشق منم

لینک دانلود آهنگ