دانلود آهنگ عشق یعنی چشمای مستت با کیفیت بالا و لینک مستقیم Mp3

Mehrad Jam – Khialet Rahat

عشق یعنی چشمای مستت دانلود آهنگ از مهراد جم / کامل Mp3 320

بِدُونِ تو ، شبا همش خرابه حالم

مگه مَنْ جَزَّ تو کیو دارم

گره افتاده بِهِ کارم

کجایی....

تو بَا اون چشمات مشکل گشایی

دوست دَارِمِ دُورِ بِشَمِّ أَزُّ همه

همین که تو باشی بسمه

منو تو یه قایق وَسَطِ یه دریا

که آرومه هِرُّ شبش

عشق یعنی چشمای مستت

بدون تو!♬ شبا، همش خرابه حالم!!♬ مگه من!♬ جز تو کیو دارم… !♬ گره افتاده به کارم!♬ کجایی… !♬ تو و اون چشمات!♬ مشکل گشایین!♬ دوست دارم!♬ دور بشم از همه!♬ همین که تو باشی…!♬ بسمه…!♬ من و تو یه قایق!♬ وسط یه دریا که آرومه!♬ عشق یعنی چشمای مستت !♬

bdvn tv shba hmsh khrabh halm

mgh man jz tv kiv darm

grh aftadh bh karm

kjaii

tv ba avn chshomat mshkl gshaii

dvst darm dvr bshm az hmh

hmin kh tv bashi bsmh

manv tv ih ghaigh vst ih dria

kh arvmh hr shbsh

eshgh ieni chshomai mstt

لینک دانلود اهنگ