دانلود آهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم  ودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang ta sobh ke bidaram del daste ki dadam

دانلود آهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده وابستگی

چی داری توی چشات چی داری توی نگات دلم داره میره برات
چشات که باز و بسته میشه دلم میمیره
زنده میشه جلو چشم دو دیقه نباشی نمیشه
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه
یار باید باشده و دل ببره ازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم
خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

دانلود آهنگ تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم

دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره وقتی زل ک همیزنی من دلم واسه تو میره
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته

تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://m8a.ir/agKVs