دانلود آهنگ غمگین و احساسی از حسین عامری به نام درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang derakhtan saye daran ma nadarim az Hossein Ameri

دانلود آهنگ درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری (عالیترین کیفیت)

لالا لالالالا لالا لالالالا ./!♬! درختان سایه دارن؛ ما نداریم… نداریم… ./!♬! همه گلدسته دارن؛ ما نداریم… نداریم… ./!♬! بگردم کوه به کوه؛ دره به دره… بگردم تا بگیرم؛ آهو بره… آهو بره… ./!♬! عزیزم؛ آهوی من! آهوی من! عزیزم، آهوی من! آهوی من! ./!♬! بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ./!♬! بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ./!♬! ندیدم یاری؛ که دلبر نداره… نداره… ./!♬! غریبون، تک و تنها بیایه بیایه… ./!♬!

دانلود اهنگ درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری (عالیترین کیفیت)

نمی دونم چرا تنها شدم، من…! شدم من… ./!♬! اسیر زندانِ آرون شدم، من… شدم من… ./!♬! اسیر زندانِ آرون شدم، من… شدم من… ./!♬! عزیزم؛ آهوی من! آهوی من! عزیزم، آهوی من! آهوی من! ./!♬! بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ./!♬! بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ./!♬!

لینک دانلود آهنگ